-->
Jest aktorem i muzykiem w spektaklach „Ewangelie dzieciństwa”, „Cesarskie cięcie”, „Anhelli. Wołanie” oraz „Armine, Sister” Teatru ZAR. Redaktor i tłumacz serii wydawniczej 3/2 poświęconej muzyce (dotychczas ukazały się książki „Jak system równomiernie temperowany popsuł harmonię” Rossa Duffina oraz „Temperacja. Jak muzyka stała się polem bitwy wielkich umysłów zachodniej cywilizacji” Stuarta Isacoffa). Autor i współautor muzyki do filmów krótkometrażowych oraz do spektakli teatralnych w Polsce i za granicą. Wspólnie z Aleksandrą Kotecką zaangażowany w pracę studia produkcji muzycznej Foxterrier Production. Wraz z Aleksandrą Kotecką prowadzi także pracę muzyczną do spektaklu Teatru ZAR „Anhelli. Skowyt”.
Aleksandra Kotecka i Tomasz Wierzbowski w ciągu ostatniej dekady prowadzili wspólnie liczne warsztaty wokalne w Polsce i za granicą (USA, Europa, Azja, Ameryka Południowa) dla uczestników indywidualnych (profesjonalistów i amatorów), grup teatralnych i studentów szkół aktorskich. Dzięki długotrwałej pracy warsztatowej z tak różnorodnymi słuchaczami wypracowali efektywne narzędzia dydaktyczne, które z powodzeniem wykorzystują także w długofalowych programach, takich jak Actor’s Atelier Instytutu im. Jerzego Grotowskiego (1. edycja odbyła się w Paryżu i Wrocławiu na przełomie lat 2018 i 2019) oraz w ich autorskim programie VoiceLAB, poświęconym pogłębionej pracy z głosem, który prowadzą we Wrocławiu i Paryżu.